Η ανάρτηση προκάλεσε κύμα αντιδράσεων κατά της ενέργειας του καταστήματος, το οποίο με ανάρτησή του καλεί σε διάλογο τους φαντάρους τονίζοντας ότι δεν τους έδιωξε αλλά προέβη σε σύσταση…
Η καταγγελία των δύο νεαρών, έχει ως εξής
«Είμαστε στο ENTRA στον Βόλο και μόλις μας διώξανε γιατί είπαν είμαστε κακής ποιότητας πελάτες επειδή είμαστε φαντάροι. Τραγικό. Για γέλια. Δεν ξαναπατάμε…»
Η απάντηση του Entra
Σχετικά με τις αναρτήσεις όσον αφορά το θέμα που δημιουργήθηκε σχετικά με αποπομπή των φαντάρων από το μαγαζί,η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ έχει να ξεκαθαρίσει τα εξής:
1ον) ουδέποτε έδιωξε πελάτες από το κατάστημα, απεναντίας προέβη σε μια σύσταση σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία του δεδομένου ότι υπήρχαν κρατήσεις για συγκεκριμένη εκδήλωση.
2ον) στα 12 χρόνια λειτουργίας της επιχείρησης θεωρούμε πως προσφέραμε απλόχερα τις υπηρεσίες μας απέναντι στους πελάτες μας,δεδομένου ότι τους θεωρούμε όλους ισάξιους και ισότιμους.
3ον) αντιλαμβανόμαστε την οποιαδήποτε παρανόηση έχει δημιουργηθεί επι του θέματος,γι αυτό και ως δείγμα καλής θέλησης και πρόθεσης καλούμε τους θιγεντες να έρθουν από το μαγαζί έτσι ώστε να βρεθεί η λύση στο συγκεκριμένο θέμα μέσω ΔΙΑΛΟΓΟΥ
Υ.Γ επουδενί δεν ενστερνιζόμαστε χαρακτηρισμούς τύπου «ρατσιστές,σκουπίδια κτλ» δεδομένου ότι έχουμε επιδείξει όλα αυτά τα χρόνια το ποιον του χαρακτήρα μας είτε μέσω των διαπροσωπικών μας σχέσεων όσο και μέσω των επαγγελματικών.
Δεκάδες είναι τα σχόλια που ακολουθούν την ανάρτηση του Entra στο fb αλλά και σε άλλες αναρτήσεις πολιτών από διάφορες περιοχές που δηλώνουν τη συμπαράστασή τους στους στρατεύσιμους, επικρίνοντας δριμύτατα την ενέργεια της συγκεκριμένης επιχείρησης.
Πηγή: myvolos.net