Οι επιπτώσεις της υγειονομικής κάνουν αισθητή την παρουσία τους ειδικότερα σε κύριους κλάδους της ελληνικής οικονομίας
όπως ο τουρισμός. Πέρα από την οριζόντια στήριξη του κλάδου, την οποία ήδη σχεδιάζει και υλοποιεί η Κυβέρνηση, είναι πιο επιτακτικό από ποτέ να αξιοποιηθούν ευκαιρίες εναλλακτικού τουρισμού, που τόσο έχουν παραμεληθεί στο παρελθόν. Μία τέτοια μορφή είναι ο ιαματικός τουρισμός-θερμαλισμός, στην οποία κυρίαρχο ρόλο παίζουν οι λουτροπόλεις.
Στην Πέλλα, μεγάλο ποσοστό του τουρισμού οφείλεται στα Λουτρά Πόζαρ, έναν δημοφιλή προορισμό, γύρω από τον οποίο δραστηριοποιούνται δεκάδες τουριστικές επιχειρήσεις. Οι θεραπευτικές ιδιότητες των ιαματικών πηγών προσελκύουν επισκέπτες όλων των ηλικιών, από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Ο Βουλευτής Πέλλας της Νέας Δημοκρατίας, Λάκης Βασιλειάδης, από κοινού με τους Βουλευτές κκ. Χειμάρα και Ζεμπίλη κατέθεσαν Ερώτηση προς την Κυβέρνηση με την οποία ζητούν στήριξη των λουτροπόλεων αναφορικά με τη φετινή κρίση αλλά και την εν γένει ενίσχυση του ιαματικού τουρισμού στη χώρα. Και οι 3 Βουλευτές προέρχονται από περιφερειακές ενότητες που έχουν λουτροπόλεις.
Συγκεκριμένα, οι Βουλευτές ρωτούν αρχικά τους Υπουργούς Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων, Οικονομικών, Τουρισμού και Υγείας κατά πόσο περιλαμβάνεται στο σχεδιασμό της Κυβέρνησης η αύξηση -από 6 ημέρες, που είναι σήμερα- των παροχών στο αντίστοιχο πρόγραμμα κοινωνικού ιαματικού τουρισμού. Επιπλέον, αναφέρονται στο καίριο ζήτημα των μέτρων υγειονομικής προστασίας, τα οποία θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεγμένα στην περίπτωση των λουτροπόλεων, λόγω της φύσης της λειτουργίας τους και της δημοφιλίας τους σε άτομα τρίτης ηλικίας, τα οποία αποτελούν ευπαθείς ομάδες, και μάλιστα ρωτούν εάν σχεδιάζεται εξειδικευμένο υγειονομικό πρωτόκολλο για τις μονάδες αυτές. Για την ενίσχυση του κλάδου, ζητούν να εξεταστεί η δυνατότητα μείωσης του ΦΠΑ σε 13% από 24% στα εισιτήρια λουτροθεραπείας. Τέλος, επισημαίνουν την ανάγκη διαφήμισης του θερμαλισμού και των θεραπευτικών του ιδιοτήτων και ρωτούν εάν σχεδιάζεται στοχευμένη προς αυτή την κατεύθυνση καμπάνια στην Ελλάδα και το εξωτερικό.