Πρόστιμο «μαμούθ» ύψους 250.000 ευρώ επέβαλε η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop)
γιατί εξαπατούσε ανυποψίαστους καταναλωτές οι οποίοι, ενώ αγόραζαν κανονικά ηλεκτρονικές συσκευές, δεν τις έβλεπαν ποτέ ούτε έπαιρναν πίσω τα χρήματά τους.
Η αρχή για τη βαριά καμπάνα που έπεσε στο e-shop mobilepoint.gr έγινε από πλήθος καταγγελιών που δέχθηκαν ενώσεις καταναλωτών, όπως οι ΕΚΠΟΙΖΩ και ΠΟΜΕΚ «Η Παρέμβαση».
Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές υποστήριζαν ότι, ενώ είχαν παραγγείλει προϊόντα τεχνολογίας, όπως κινητά, τάμπλετ, λάπτοπ, τηλεοράσεις και μάλιστα σε ιδιαίτερα προνομιακές τιμές από το κατάστημα, δεν παραλάμβαναν ποτέ τις εν λόγω συσκευές ούτε τους επιστρέφονταν τα χρήματά τους, ενώ την ίδια στιγμή η επικοινωνία με την εταιρία ήταν ανέφικτη.
Όπως αναφέρουν οι ενώσεις, το αποτέλεσμα ήταν οι καταναλωτές να αισθάνονται «αβοήθητοι και παραπλανημένοι λόγω των παρελκυστικών και παράνομων πρακτικών της εταιρίας».
Όπως προκύπτει από την έρευνα των καταγγελιών, το e-shop είχε παραβιάσει κατά κόρον τη νομοθεσία περί προστασίας του καταναλωτή με τη μη παράδοση των προϊόντων, τη μη επιστροφή χρημάτων αμέσως μετά την καταγγελία της σύμβασης, τις εσφαλμένες πληροφορίες αναφορικά με την παράδοση των προϊόντων, την παραπλάνηση ως προς την έκταση των δεσμεύσεων του προμηθευτή και την ανακριβή ενημέρωση καταναλωτών ως προς το δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση από απόσταση.
newsbreak.gr