Saturday, 23 November, 2024
Τελευταίες Ειδήσεις

Γεωργιάδης: Ανοίγουν τα καταστήματα εποχικών ειδών

Το άνοιγμα των καταστημάτων εποχικών ειδών προωθεί το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων με ταυτόχρονη άρση της απαγόρευσης πώλησης

των αντίστοιχων προϊόντων στα σούπερ μάρκετ. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το άνοιγμα αυτό θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου.
Όπως ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στο διήμερο διαδικτυακό συνέδριο που πραγματοποιεί το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ): «Προσανατολιζόμαστε σε ένα άνοιγμα των εποχικών ειδών (χριστουγεννιάτικων στολιδιών, δέντρων και διακοσμητικών) κυρίως γιατί αυτά τα είδη δεν μπορούν να πουληθούν σε επόμενο χρόνο παρά μόνο μέσα στις γιορτές. Η οριστικοποίηση της απόφασης και του τρόπου που θα γίνει θα το μάθετε τις επόμενες ώρες από το υπουργείο Ανάπτυξης. Ασφαλώς από την ώρα που θα ανοίξουμε το λιανικό εμπόριο για αυτά τα είδη το ίδιο θα γίνει και για τα σούπερ μάρκετ και τα συγκεκριμένα προϊόντα θα βγουν από την απαγόρευση».
Ο ίδιος τόνισε ότι «η ελληνική αγορά κινήθηκε με πολύ καλύτερους κανόνες, σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες και απέδειξε ότι είμαστε ικανοί για τα δύσκολα».
Προσέθεσε επίσης, ότι στο δεύτερο κύμα της πανδημίας που έχει χτυπήσει με σφοδρότητα τους πάντες εξακολουθεί ο κλάδος να κρατάει τα μέτρα ασφαλείας.
«Εγώ πρώτος βγήκα και διέψευσα όλες τις φήμες που προέκυψαν ότι δήθεν τα σούπερ μάρκετ είναι εστίες υπερμετάδοσης κορωνοϊού. Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι μίλησα με τον ΕΟΔΥ και δεν υπάρχει κανένα επιστημονικό δεδομένο που να τεκμηριώνει αυτή την άποψη. Αντιθέτως έχει αποδειχθεί ότι η αγορά σούπερ μάρκετ έχει κινηθεί με τρόπο μεγάλης υγειονομικής ασφάλειας».
Ο υπουργός εξέφρασε την εκτίμησή του ότι η περίοδος της πανδημίας του κορωνοϊού θα παίξει σημαντικό ρόλο στην αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών και στο μέλλον.
Όπως είπε, πολλοί άνθρωποι δεν είχαν αγοράσει από το διαδίκτυο ποτέ και αναγκάστηκαν να κάνουν διαδικτυακές αγορές ενώ αρκετές επιχειρήσεις που δεν είχαν διαδικτυακό κατάστημα απέκτησαν και προσαρμόστηκαν στις αλλαγές.
Ένα κομμάτι της αγοράς θα συνεχίσει να συμπεριφέρεται περισσότερο «διαδικτυακά» και λιγότερο «φυσικά» και μετά την πανδημία. Ωστόσο διαβεβαίωσε ότι το λιανικό εμπόριο και η φυσική παρουσία του θα συνεχίσει να έχει τη μερίδα του λέοντος και αποτελεί στοίχημα για την αγορά, για το υπουργείο και τις επιχειρήσεις η παροχή καλών υπηρεσιών και καλών προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές.

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου