73.408 ευρώ κόστισαν οι τέσσερις κιτς λαγοί του περιφερειάρχη Γιώργου Πατούλη, που ξεσήκωσαν θύελλα αντιδράσεων από τους πολίτες
τον δήμο Αθηναίων μέχρι και την εφημερίδα «Τα Νέα» του Ομίλου Μαρινάκη.
Αυτό προκύπτει από τα σχετικά έγγραφα που δημοσιεύει η aftodioikisi.gr, με το καθαρό κόστος για κάθε λαγό να ανέρχεται στα 15.000 ευρώ!
Ο Πατούλης σε μια προσπάθεια να διασκεδάσει τις εντυπώσεις ισχυρίστηκε το… απίστευτο. Ό,τι τους έβαλε εκεί για να… γελάσουμε: «Αυτό που θέλαμε είναι μέσα σε αυτή τη στεναχώρια που όλοι έχουμε με την πανδημία, να δει ο κόσμος μια πασχαλινή ατμόσφαιρα από τη στιγμή μάλιστα που δεν θα φύγουν για τα χωριά τους. Οι επικρίσεις μου προκάλεσαν χαμόγελο. Αλλά είχα και θετικά σχόλια, πιστέψτε με. Αφού έκαναν τον κόσμο να γελάσει πετύχαμε τον στόχο μας! Θετικό είναι», είπε χαρακτηριστικά.
Σγουρός: «Φωτογραφικός» ο διαγωνισμός
Στο θέμα αναφέρεται με δήλωσή του ο πρώην περιφερειάρχης Γιάννης Σγουρός, ο οποίος κάνει λόγο:
-Για «φωτογραφικό» διαγωνισμό με ασφυκτικές προθεσμίες , με αποτέλεσμα «μόλις μία εταιρεία εμφανίστηκε στο διαγωνισμό και ανέλαβε τη σχετική προμήθεια, δίδοντας τη «θηριώδη» έκπτωση του 1.3%».
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΓΟΥΡΟΥ
Η διάθεση 73.408 ευρώ από τον κ. Πατούλη για τέσσερις φωτιζόμενες κατασκευές με….λαγουδάκια και….κουνελάκια προκειμένου να «στολιστεί» η Αθήνα, ενόψει του Πάσχα, δεν είναι απλώς δείγμα της «αισθητικής» της Διοίκησης της Περιφέρειας….έστω και αν η προμήθεια παραπέμπει στις αλήστου μνήμης πασχαλιάτικες αισθητικές παρεμβάσεις άλλων εποχών.
Τότε, που τα πασχαλινά στολίδια τα έφτιαχνε ο οπλίτης… Μαρλαφέκας (ταινία Λούφα & Παραλλαγή του Νίκου Περάκη), χωρίς κόστος, κατ΄ εντολή της στρατιωτικής διοίκησης.
Η σημερινή ανάθεση έγινε κατόπιν «διαγωνισμού», με φωτογραφικές προδιαγραφές του τύπου «ζητείται λαγουδάκι με… σμόκιν που να κρατάει ταμπέλα, ύψους και πλάτους τάδε μέτρων και με φωτοσωλήνες συγκεκριμένων προδιαγραφών»…
Το κάθε λαγουδάκι προϋπολογίστηκε στο ποσόν των 15.000€ !
Ήταν τέτοια η επιθυμία των διοικούντων της Περιφέρειας Αττικής να προμηθευτούν τον στολισμό με αυτά τα χαρακτηριστικά που ανάλωσαν πέντε σελίδες στη σχετική προκήρυξη για να περιγράψουν εξαντλητικά πως θα πρέπει να είναι τα ..κουνελάκια, τα λαγουδάκια και τα κοτοπουλάκια…!
Προέβλεψαν μάλιστα ασφυκτική προθεσμία μόλις δέκα ημερών για την υποβολή των προσφορών καθώς δεν προλάβαιναν το Πάσχα! Προφανώς γιατί το Πάσχα προέκυψε….. αιφνιδιαστικά σαν γεγονός… και άρα δεν είχαν το χρόνο να κάνουν τη διαδικασία στις συνήθεις προθεσμίες!
Ως εκ τούτου δεν είναι τυχαίο ότι μόλις μία (1) εταιρεία εμφανίστηκε στο διαγωνισμό και ανέλαβε τη σχετική προμήθεια, δίδοντας τη «θηριώδη» έκπτωση του 1.3%!
Τα παραπάνω αποτελούν ένα μικρό αλλά αντιπροσωπευτικό δείγμα του τρόπου με τον οποίο η Διοίκηση Πατούλη αντιλαμβάνεται τον τρόπο και τη διαδικασία διάθεσης του δημοσίου χρήματος…..
Προκαλώντας αναγκαστικά συγκρίσεις και αναλογίες με την εποχή του κινηματογραφικού ήρωα… Μαρλαφέκα… και όχι μόνον για λόγους… αισθητικής.