Συνέχεια στη συζήτηση που άναψε στα social media δίνει ο μουσικός Ιωάννης Στρατάκης, ο άνθρωπος που βρισκόταν πίσω από την εμφάνιση με σαγιονάρες και βερμούδα στο προεδρικό μέγαρο.
Σε μια νέα του ανάρτηση, ο Ιωάννης Στρατάκης δείχνει να ειρωνεύεται όσους αντέδρασαν στην ατημέλητη εμφάνισή του (παρότι δεν γνώριζαν το υπόβαθρό της), αναφέρεται στην «πέτρα του σκανδάλου», δηλαδή τη σαγιονάρα που φορούσε και ανεβάζει και μια φωτογραφία της. Μάλιστα με ειρωνική διάθεση ο ίδιος σατιρίζει τις αντιδράσεις λέγοντας πως θέλει να «εξαργυρώσει» την αναγνωρισιμότητα που του έδωσε η υπόθεση με την ίδρυση του… «κόμματος της Σαγιονάρας»!
Η νέα ανάρτηση του Ιωάννη Στρατάκη στο facebook
«Ἰδού! ἰδού ἡ πέτρα τοῦ σκανδάλου. Ἦλθε ἡ ὥρα νὰ ἐξαργυρώσω την τόση προσοχή τοῦ Ἑλλαδικοῦ κοινοῦ, ἀνακοινῶν την ἵδρυσιν τοῦ κόμματος τῆς Σαγιονάρας. Ἡ Νίκη εἶναι δική μας! Ἐλᾶτε κάλπες, θα βαδίσωμεν για ἄλλην μιαν φορά την ὁδόν τῆς ἐθνικῆς παλινορθώσεως. Τρέμετε ἀντίπαλα δέη!».
Πρόσωπο της ημέρας ο μουσικός
Ο Ιωάννης Στρατάκης έγινε το πρόσωπο της ημέρας όταν κυκλοφόρησε φωτογραφία του με ρούχα παραλίας να κατεβαίνει στους κήπους του προεδρικού μεγάρου, κατά τη δεξίωση για την Αποκατάσταση της Δημοκρατίας. Κανείς δεν γνώριζε ποιος ήταν αυτός ο άνδρας που περιφέρεται στο προεδρικό μέγαρο με σαγιονάρες και βερμούδα και έπεσαν βροχή τα σχόλια στα social media, όσων έκριναν ότι η αμφίεσή του ήταν εντελώς ακατάλληλη για την περίσταση.
Μετά από αρκετές ώρες… αναζητήσεων, ο ίδιος ο Ιωάννης Στρατάκης, με ανάρτησή του στο Facebook, αποκάλυψε ότι είναι κορυφαίος βιολιστής στη Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ και εξήγησε ότι βρέθηκε στο προεδρικό μέγαρο για να παίξει στη δεξίωση.
Με μία μακροσκελή ανάρτησή του, γραμμένη με τονισμό καθαρεύουσας, ο κ. Στρατάκης περιέγραφε ότι είχε όντως προηγουμένως βρεθεί σε παραλία και οδήγησε επί 1,5 ώρα, προκειμένου να φτάσει στην εκδήλωση στο Προεδρικό Μέγαρο. Στη συνέχεια, όπως αναφέρει, φόρεσε το κοστούμι του, που δεν έβαλε προηγουμένως, για να μην το τσαλακώσει κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Κάνει και έναν ατυχή παραλληλισμό με τον… Περικλή και τον Κλεισθένη για να δείξει ότι το κοστούμι δεν κάνει τον άνθρωπο.
Η ανάρτησή του:
Νά ποὺ μετὰ ἀπὸ σχεδόν 50 χρόνια ὑπηρέτης τῆς τέχνης ἔγινα διάσχημος γιὰ μιὰ παντόφλα.
Εἶδες που τελικὰ κανεὶς δὲν γνωρίζει την τύχη του!
Για τα ψιλά γράμματα:
1) Δὲν ὑπῆρξα προσκεκλημένος στην ἑορτή τῆς ἀποκαταστάσεως
2) Ἦλθα πράγματι ἀπό την παραλία ἀπεὐθείας στην (ἐργολαβική) ἐργασία μου, με ὁδικό ταξίδι 1,5 ὥρας μέσα στην ντάλα για να εἶμαι στην ὥρα μου
3) Δεν θα φόραγα το (κατά τα ἄλλα ὄμορφο) κοστούμι ἐργασίας διότι εἶναι ἀπὸ χονδρὸ χειμερινό υφασμα και κοντὰ στα 60 μου δεν ἀντέχω και πολύ την ζέστη καὶ τὴν ὑγρασία. Ἄλλωστε ἂν τὸ φόραγα ἀπό πρὶν ἴσως να τσαλακωνόταν ἀπό τον ἱδρῶτα.
4) Ὅταν φθάσαμε δεν εἶχε κανεὶς σκεφθεῖ ὅτι μπορεῖ να διψᾶμε. Μετά από ὥρα ἔφεραν νερό. Δυστυχῶς το ἐναπόθεσαν στὴν νοτιοανατολικὴ πλευρὰ τοῦ κήπου, ἴσως 1+ χιλιόμετρο μακρυὰ ἀπὸ τὰ καμαρίνια τῶν «ἐργατῶν». Ἐκείνη τὴν πορεία πρὸς τὸ νερὀ κατέγραψε ὁ φακὸς, ὥρα ποὺ ὁ κόσμος -πλὴν ἐλαχίστων- δὲν εἶχα ἀκόμη δεχθεῖ ἐπισκέπτες. Θὰ ἔβγαινα νὰ ἀγοράσω νεράκι ἀπ’ ἔξω, ἀλλὰ γιὰ λόγους ἀσφαλείας τὰ ΑΔΤ μας κρατοῦσε ἡ ἀσφάλεια εἰσόδου, ἄρα δὲν μποροῦσα οὔτε νὰ βγῶ οὔτε νὰ ξαναμπῶ.
5) Σήμερα τὸ πρωῒ διαπίστωσα πὼς μοιάζω μὲ γνωστὸ δημοσιογράφο-συντάκτη ἐπίσης γνωστῆς ἐφημερίδας, ποὺ ὁ ἄνθρωπος βρῆκε τὸν μπελά του (ἐκτὸς τὸ δικό μου σοκ)
6) Λυποῦμαι ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ γιὰ τὸση ταραχή, δικαιολογημένη μερικῶς ἐὰν κανεὶς δὲν γνωρίζῃ πως ἡ φωτογραφία ἐλήφθη ἀρκετὰ πρὶν τὴν ἔναρξι τῆς ἐκδηλώσεως.
7) Λυποῦμαι ἐπίσης ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ νὰ χυθῇ τόσο λεκτικό δηλητήριο στο διαδίκτυο.
Μὴν ἀνησυχῇτε ὅμως, τὰ κοστούμια μου εἶναι ὑπεράριθμα καὶ δὲν ὁδηγεῖς μὲ λουστρίνια, ἀλλὰ τὰ φέρνεις μαζί καὶ ντύνεσαι ὅταν πρέπει ὅπως πρέπει.
Ἄ! καὶ κάτι ἄλλο, τὴν Δημοκρατία δὲν τὴν κάνουν τὰ ροῦχα. Ρωτῆστε τὸν Κλεισθένη καὶ τὸν Περικλῆ γιὰ τὸ ποιά μάρκα κοστούμια προτιμοῦσαν. Ἐγὼ εἶμαι πιὸ κοντὰ μὲ τὴν σαγιονάρα… Καὶ ὄχι, δὲν πῆγα νὰ κάνω κάποια πολιτικὴ δήλωσι ἢ πρότασι. Εἶμαι μικρός καὶ ἱκανοποιημένος».
Στη συνέχεια, με το κοστούμι του, πήρε θέση στην ορχήστρα και έπαιξε στη δεξίωση για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας.
Όσο μιλάμε για παντόφλες στο Προεδρικό, η Δημοκρατία “καίγεται” κάπου δίπλα μας
48 χρόνια μετά την αποκατάσταση της Δημοκρατίας κάνουμε fashion police στον κήπο του Προεδρικού Μεγάρου, πετάμε δακρυγόνα σε φεμινίστριες κι απαγορεύουμε συναυλίες αλληλεγγύης σε απεργούς πείνας… διαβάστε τη συνέχεια εδώ
iefimerida