Thursday, 19 September, 2024

Στρατηγικές marketing για την αποτελεσματική προώθηση προϊόντων

Στρατηγικές marketing για την αποτελεσματική προώθηση προϊόντων

Η προώθηση των προϊόντων είναι απαραίτητη για να αυξηθούν οι πωλήσεις μιας επιχείρησης και αποτελεί μια τακτική marketing. Το marketing συνεχώς εξελίσσεται και είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση ώστε πρώτα απ’ όλα να μάθει ο κόσμος για εκείνη και έπειτα να αυξήσει τις πωλήσεις της. Υπάρχουν πολλές στρατηγικές marketing που είναι αποτελεσματικές αλλά σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε 2 από αυτές. Η κάθε στρατηγική έχει ένα σκοπό και καλύπτει κάποιες ανάγκες, οπότε εσείς με την σειρά σας πρέπει να σκεφτείτε τι είναι αυτό που χρειάζεστε για την επιχείρησή σας και να πράξετε αναλόγως!

Διανομή φυλλαδίων

Η διανομή φυλλαδίων είναι μια στρατηγική που υπάρχει εδώ και χρόνια και συνεχίζει να αποδίδει. Πολλοί είναι αυτοί που προτιμούν αυτή τη μέθοδο καθώς είναι αρκετά οικονομική αλλά και αποδοτική. Πολύ σημαντικό ρόλο έχουν τα γραφικά και τα χρώματα που θα χρησιμοποιηθούν στο φυλλάδιο γιατί σκοπός είναι να γίνουν ελκυστικά ώστε να τα διαβάσουν όσοι τα πάρουν και να μην τα πετάξουν. Πλέον ζούμε σε μια εποχή που όλα γίνονται μέσω διαδικτύου ωστόσο τα φυλλάδια έχουν κάποια πλεονεκτήματα και γι’ αυτό είναι διαχρονικά. Μερικά από αυτά τα πλεονεκτήματα είναι η άμεση επαφή με τον καταναλωτή καθώς η επικοινωνία είναι πολύ σημαντική για να δημιουργηθεί εμπιστοσύνη και ότι τα φυλλάδια έχουν ένα ιδανικό μέγεθος για να χωρέσουν αρκετές πληροφορίες που ίσως ενδιαφέρουν τους καταναλωτές. Επίσης, γίνεται στοχευμένη διανομή καθώς έχετε τη δυνατότητα να μοιράσετε τα φυλλάδια σε όποια τοποθεσία επιθυμείτε. Αυτό θα σας βοηθήσει να κερδίσετε το κοινό που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα σας. Για παράδειγμα, αν έχετε κατάστημα με είδη ρουχισμού, η ιδανική τοποθεσία είναι σε ένα εμπορικό κέντρο ή σε έναν πεζόδρομο!

Merchandising

To merchandising ή αλλιώς η σωστή οργάνωση και προβολή των προϊόντων είναι μια στρατηγική που σχετίζεται με την ψυχολογία του καταναλωτή και τον ενθαρρύνει να αγοράσει τα προϊόντα. Ένα οργανωμένο και τακτοποιημένο ράφι είναι ελκυστικό για έναν καταναλωτή και μπορεί να φανεί εξαιρετικά χρήσιμο για την αύξηση των πωλήσεων. Η τοποθέτηση προϊόντων κοντά στα ταμεία και στα ράφια που είναι στο ύψος των ματιών των καταναλωτών, αυξάνουν πολύ τις πιθανότητες να αγοράσουν τα προϊόντα αυτά. Επίσης, πολύ σημαντική είναι η ελκυστική ατμόσφαιρα που θα δημιουργηθεί από την ομοιομορφία των χρωμάτων και τον φωτισμό, καθώς θα είναι αρκετά ελκυστική για τον καταναλωτή. Τέλος, όλα τα προϊόντα πρέπει να είναι τοποθετημένα ανά κατηγορία για να έχει ο πελάτης μια καλύτερη εμπειρία και να βρίσκει με ευκολία αυτό το προϊόν που ψάχνει.

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.