Παθογένειες, λάθη, παραλείψεις και εγκληματικές αστοχίες «κρύβονται»
πίσω από τον εκτροχιασμό εμπορικής αμαξοστοιχίας, στην Ειδομένη. Εδώ και τουλάχιστον 10 χρόνια κατασκευάζεται μια ολοκαίνουρια γραμμή από και προς τη Θεσσαλονίκη, η οποία, ωστόσο, έχει εγκαταληφθεί. Και επειδή δεν έχει τεθεί ποτέ σε λειτουργία, οι αρμόδιοι αποφάσισαν να… συντηρήσουν την παλιά γραμμή, η οποία επί χρόνια σκούριαζε και εγκυμονούσε τον κίνδυνο ατυχήματος.
Η Ειδομένη σημαδεύτηκε από την προσφυγική κρίση, το 2015. Τότε, εξαιτίας του μεγάλου όγκου μεταναστών, η επιβατική αμαξοστοιχία είχε διακόψει οριστικά τα δρομολόγιά της, επειδή θεωρήθηκε ανασφαλής και επικίνδυνη. Αυτομάτως, η γραμμή παρέμεινε ασυντήρητη. Αργότερα -αφού είχε εκτονωθεί η κατάσταση με τους μετανάστες- επέστρεψε στη λειτουργία, εξυπηρετώντας αποκλειστικά εμπορικές αμαξοστοιχίες, καθώς ταυτόχρονα σχεδιάζονταν και είχαν ξεκινήσει οι εργασίες κατασκευής της νέας γραμμής «Θεσσαλονίκη-Ειδομένη», η οποία όμως αν και έχουν περάσει 10 χρόνια και έχουν δαπανηθεί εκατομμύρια, παραμένει γραμμή… φάντασμα, εξαιτίας φθορών σε ένα τούνελ μόλις 300 μέτρων, που ακόμη δεν έχουν επιδιορθωθεί… δείτε εδώ