Στη δέσμευση πίστωσης 11 εκατ. ευρώ προχώρησε η Προεδρία της Κυβέρνησης προκειμένου να αποδεσμεύει όποτε και όσα χρήματα από αυτά επιθυμεί για «υπηρεσίες επικοινωνίας»
και «εκστρατεία στο πλαίσιο της προστασίας της δημόσιας υγείας και των μέτρων για την αποτροπή της διασποράς του κορωνοϊού COVID- 19».
Εποχές ΚΕΕΛΠΝΟ θυμίζει η απόφαση που υπογράφει ο διευθυντής του πρωθυπουργικού γραφείου και ανιψιός του Κυρ. Μητσοτάκη, Γρ. Δημητριάδης, για τη δέσμευση πίστωσης 11 εκατ. ευρώ που θα κατευθυνθούν-χωρίς περαιτέρω διευκρινίσεις- στην υλοποίηση επικοινωνιακής εκστρατείας αναφορικά με τα μέτρα πρόληψης έναντι του νέου κορονοϊού.
Συγκεκριμένα, στην απόφαση σημειώνεται:
«Εγκρίνουμε τη δέσμευση πίστωσης ύψους έντεκα εκατομμυρίων ευρώ (11.000.000,00€) για την πληρωμή ισόποσης δαπάνης σε βάρος της πίστωσης του προϋπολογισμού εξόδων της Προεδρίας της Κυβέρνησης, Ειδικός Φορέας 1023- 611-0000000, λογαριασμός 2420906001, οικ. έτους 2020, για υπηρεσίες επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών που απαιτούνται για την υλοποίηση εκστρατείας στο πλαίσιο της προστασίας της δημόσιας υγείας και των μέτρων για την αποτροπή της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19».
Η απόφαση πάρθηκε ενώ είναι γνωστό τοις πάσι ότι παρουσιάζονται σημαντικές ελλείψεις στα είδη αυτοπροστασίας όπως μάσκες, αντισηπτικό και γάντια στα δημόσια νοσοκομεία και ενώ τα τεστ για τον κορονοϊό παραμένουν απλησίαστα για τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών αλλά και όσων βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης. Οπότε μπορεί να λείπουν τα απαραίτητα εν μέσω πανδημίας, αλλά σίγουρα θα υπάρχει διαφήμιση.
Υπενθυμίζεται ότι πριν αλλά και κατά τη διάρκεια εφαρμογής των δύο πρώτων μνημονίων, το «αμαρτωλό» ΚΕΕΛΠΝΟ μοίραζε χρήμα για επικοινωνιακές εκστρατείες αν και τα κοινωνικά μηνύματα έπρεπε να προβάλλονται δωρεάν από όλα τα Μέσα και δη τα κανάλια που τότε δεν είχαν πληρώσει σεντ για το δημόσιο αγαθό των αδειών. Συγκεκριμένα, για την προβολή των μηνυμάτων από τους τηλεοπτικούς σταθμούς αρκούσε η έγκριση του ΕΣΡ. Πάρα ταύτα, εκατομμύρια ευρώ οδηγήθηκαν από τον κρατικό κορβανά σε συγκεκριμένα και υπερχρεωμένα ΜΜΕ. Διόλου τυχαίο ότι sites ειδικού σκοπού, ανύπαρκτης επισκεψιμότητας και αμφιβόλου δημοσιογραφικής φερεγγυότητας πήραν σημαντικό μερίδιο από τα συγκεκριμένα κονδύλια.
«Πού θα πάνε τα λεφτά»;
Το γεγονός σχολιάζει μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter ο τομεάρχης Ψηφιακής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ, Μάριος Κάτσης, ζητώντας απάντηση στο πού θα κατευθυνθεί το συγκεκριμένο ποσό.
11 εκ € από την Προεδρεία της κυβέρνησης για επικοινωνιακή καμπάνια σε σχέση με τον #κορονοιο! Υπόψιν τα ΜΜΕ είναι υποχρεωμένα να παίζουν ΔΩΡΕΑΝ μηνύματα του #ΕΟΔΥ για προστασία της δημόσιας Υγείας. Αντί να τα δώσουν στο #ΕΣΥ, προσέχουν την εικόνα τους. Που θα πάνε τα λεφτά;