Sunday, 19 May, 2024

Άλλαξαν οι Αντιδήμαρχοι στον δήμο Πέλλας

Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι α)Πασσαλής Χρήστος, β)Σεραϊδης Πέτρος, γ)Βαλνάρης Νικόλαος, δ)Φωκάς Ιωάννης, ε) Επιτροπάκης Αθανάσιος, στ)Βουτσάς Χρήστος

ζ) Ανδρεάδης Γεώργιος, ορίζονται ως Αντιδήμαρχοι από 01-11-2022 έως 31-12-2023 και ο δήμαρχος τους μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1.Στον κ. Πασσαλή Χρήστο Αντιδήμαρχο στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Γιαννιτσών τις αρμοδιότητες α, β, γ, δ, ε, της §4 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 και συγκεκριμένα:

α) Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα

β) Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα

γ) Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα

δ) Υπογράφει με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.

ε) Συνεργάζεται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

 Επιπλέον, την τέλεση πολιτικών γάμων και την έκδοση αδειών ταφής, καθώς και κάθε άλλη αρμοδιότητα που μπορεί να του μεταβιβάσει με απόφασή του ο Δήμαρχος που αφορά στην δημοτική ενότητα.

  1. Στον κ. Σεραϊδη Πέτρο Αντιδήμαρχο στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Κρύας Βρύσης, καθώς και στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Μ.Αλεξάνδρου τις παρακάτω αρμοδιότητες α, β, γ, δ, ε, της §4 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 και συγκεκριμένα:

α) Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα

β) Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα

γ) Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα

δ) Υπογράφει με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.

ε) Συνεργάζεται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

  1. Στον κ. Βαλνάρη Νικόλαο Αντιδήμαρχο στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Κύρρου τις παρακάτω αρμοδιότητες α, β, γ, δ, ε, της §4 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 και συγκεκριμένα:

α) Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα

β) Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα

γ) Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα

δ) Υπογράφει με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.

ε) Συνεργάζεται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

  1. Στον κ. Φωκά Ιωάννη Αντιδήμαρχο στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Πέλλας τις παρακάτω αρμοδιότητες α, β, γ, δ, ε, της §4 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 και συγκεκριμένα:

α) Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα

β) Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα

γ) Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα

δ) Υπογράφει με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.

ε) Συνεργάζεται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

5.Στον κ. Επιτροπάκη Αθανάσιο Αντιδήμαρχο τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες που αφορούν την Οικονομική Υπηρεσία, όπως την εποπτεία προσόδων, ΤΑΠ και τελών καθαριότητας- φωτισμού, ελέγχου, δημοτικής περιουσίας, ταμειακής βεβαίωσης εισπράξεων κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, προϋπολογισμού, εκκαθάρισης δαπανών, προμηθειών, λογιστηρίου-διπλογραφικού, ταμείου, διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείου, διαχείρισης υλικών και κάθε άλλη αρμοδιότητα που μπορεί να του μεταβιβάσει με απόφασή του ο Δήμαρχος που αφορά την Οικονομική Υπηρεσία, καθώς και τις αρμοδιότητες που αφορούν την Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών και την Διεύθυνση Προγραμματισμού και Ανάπτυξης, όπως αυτές προβλέπονται στα άρθρα 15, 14 και 11 αντίστοιχα, του ΟΕΥ του Δήμου Πέλλας,  καθώς και εκείνες που αφορούν στη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων και στη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

  1. Στον κ. Βουτσά Χρήστο Αντιδήμαρχο τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες που αφορούν την Τεχνική Υπηρεσία και την Πολεοδομία, όπως αυτές αναφέρονται στα άρθρα 16 και 17 αντίστοιχα του ΟΕΥ του Δήμου Πέλλας, καθώς και εκείνες που αφορούν στη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων και στη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.
  2. Στον κ. Ανδρεάδη Γεώργιο Αντιδήμαρχο τις καθ’ ύλην αρμοδιότητες που αφορούν την Καθαριότητα, το Περιβάλλον, το Πράσινο και την Πολιτική Προστασία, όπως αυτές αναφέρονται στο άρθρο 12 του ΟΕΥ του Δήμου Πέλλας, όπως και την τέλεση πολιτικών γάμων, καθώς και εκείνες που αφορούν στη θεώρηση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων εγγράφων και στη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.
  3. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
  4. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του.
  5. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Πασσαλής Χρήστος.

Όταν ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος της Δ.Ε Γιαννιτσών απουσιάζει ή κωλύεται, τις αρμοδιότητές του, ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Επιτροπάκης Αθανάσιος.

Όταν ο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών, Διοικητικών Υπηρεσιών και Προγραμματισμού και Ανάπτυξης απουσιάζει ή κωλύεται, τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Βουτσάς Χρήστος.

Όταν ο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας απουσιάζει ή κωλύεται, τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Επιτροπάκης Αθανάσιος.

Όταν ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Κρύας Βρύσης και της Δημοτικής Ενότητας Μ. Αλεξάνδρου απουσιάζει ή κωλύεται τις αρμοδιότητές του  ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Πασσαλής Χρήστος.

Όταν ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Κύρρου απουσιάζει ή κωλύεται τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ανδρεάδης Γεώργιος.

Όταν ο κατά τόπο Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Ενότητας Πέλλας απουσιάζει ή κωλύεται τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Επιτροπάκης Αθανάσιος.

Όταν ο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος Καθαριότητας Περιβάλλοντος Πρασίνου και Πολιτικής Προστασίας απουσιάζει ή κωλύεται, τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος Π. Σεραϊδης.

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται την αρμοδιότητα υπογραφής ληξιαρχικών πράξεων ασκεί για την Δ.Ε Κρύας Βρύσης και Μ. Αλεξάνδρου ο κ. Σεραϊδης Πέτρος, για την Δ.Ε Κύρρου ο κ. Βαλνάρης Νικόλαος και για την Δ.Ε Πέλλας ο Ι. Φωκάς.

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου