Wednesday, 8 May, 2024

Καραμανλής στο “Παρασκήνιο” για νέα έργα – Ούτε λόγος για τον οδικό άξονα Έδεσσας-Χαλκηδόνας

«Η πατρίδα μας έχει αποδείξει το τελευταίο διάστημα ότι είναι πανέτοιμη να αντιδράσει όποτε και όπως χρειαστεί», δήλωσε ο Κώστας Α. Καραμανλής.

Σε συνέντευξη του στο Παρασκήνιο και τον Γιώργο Ευγενίδη, αναφερόμενος στην κρίση με την Τουρκία, είπε ότι: «Σε κάθε κρίση που μπορεί να προκύψει. Η Τουρκία το πήρε αυτό το μήνυμα στον Έβρο, το πήρε και αυτές τις μέρες στο Αιγαίο, με την άμεση ελληνική αντίδραση στις απαράδεκτες προκλήσεις της. Νομίζω και εύχομαι ότι οι γείτονές μας δεν θα τραβήξουν άλλο το σκοινί… Δεν τους συμφέρει άλλωστε να τα βάλουν όχι μόνο με την Ελλάδα, αλλά με ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Αν παρόλα αυτά το κάνουν, όμως, να είστε σίγουρος, κύριε Ευγενίδη, ότι θα λάβουν ξανά την κατάλληλη απάντηση. Η Ελλάδα θα κάνει αυτό που πρέπει. Η κυβέρνηση και ο Πρωθυπουργός δεν έχουν φοβικά σύνδρομα, επιδιώκουμε σταθερά μια καλή και δημιουργική γειτονία, αλλά με τα κυριαρχικά μας δικαιώματα δεν παίζουμε. Και δεν υποχωρούμε ούτε σπιθαμή».
Επιτυχία το Ταμείο Ανάκαμψης – Έργα 13 δις (Ούτε μισό για την Πέλλα;)
Αναφορικά με το Ταμείο Ανάκαμψης της ΕΕ, ο κ. Καραμανλής επισήμανε: «Είχαμε τελικά μια σπουδαία εθνική επιτυχία. Το ποσό που θα «πέσει» στην ελληνική οικονομία θα είναι κατά πολύ μεγαλύτερο, ακόμα κι από αυτό που ελπίζαμε αρχικά. Η Ευρώπη, έστω και την ύστατη ώρα, πήρε μια γενναία απόφαση. Και η Ελλάδα, καλείται να διαχειριστεί αυτό το ποσό με διαφάνεια, σύνεση και το βλέμμα στο μέλλον. Η δουλειά μας τώρα είναι να εντοπίσουμε πού ακριβώς θα διοχετευτούν αυτοί οι πόροι. Και όπως είπα και στη Βουλή, τώρα ελπίζω σε μια γόνιμη διαδικασία και όχι μια στείρα πολιτική αντιπαράθεση. Για να το πω απλά, η εμπειρία έχει δείξει ότι αν αρχίσουμε να τσακωνόμαστε για το πού θα πάνε τα λεφτά, στο τέλος δεν θα καταφέρουμε να τα απορροφήσουμε… Χρειαζόμαστε, λοιπόν, ένα εθνικό σχέδιο μεταρρυθμίσεων και επενδύσεων, για το οποίο ήδη ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης εργάζεται μεθοδικά».
O κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι: «Σε αυτά τα σχέδια, φυσικά τα έργα υποδομών έχουν κεντρικό ρόλο. Το ίδιο και η επένδυση σε φιλικές προς το περιβάλλον μεταφορές. Για να μπει ξανά η οικονομία σε υγιείς βάσεις, είναι αναγκαίο να επενδύσουμε στους παραγωγικούς τομείς. Για αυτό και έχουμε εκπονήσει ένα ρεαλιστικό πλάνο έργων, συνολικού ύψους 13 δισ. ευρώ. Έργα τα οποία έχει ανάγκη ο τόπος, μπορούμε να δώσουμε μεγάλη ώθηση στο ΑΕΠ της χώρας, να ενισχύσουν σημαντικά την απασχόληση και εν τέλει να βοηθήσουν καίρια στο μεγάλο στοίχημα: την όσο το δυνατόν πιο γρήγορη επιστροφή στην Ανάπτυξη… μίλησε βέβαια, για τον οδικό άξονα Πάτρα-Πύργος και την ολοκλήρωση του νότιου τμήματος του Ε65, για επεκτάσεις της Αττικής Οδού, τη νέα Περιφερειακή Οδό της Θεσσαλονίκης -το γνωστό FlyOver- ή ο ΒΟΑΚ στην Κρήτη και το βόρειο τμήμα του Ε65. Στις επεκτάσεις του Μετρό της Αθήνας, κλπ,… για τον οδικό άξονα Έδεσσας-Χαλκηδόνας, ούτε λόγος! Στα 13 δις και πάλι δεν φαίνεται να “χωράει” ούτε μισό για την Πέλλα… 

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου