Ένα περιστατικό που χρήζει διερεύνησης, έλαβε χώρα χθες το πρωί στο Νοσοκομείο των Γιαννιτσών όταν ο σύζυγος μιας 53χρονης ασθενούς
τη μετέφερε εκτάκτως στο Νοσοκομείο των Γιαννιτσών με αφόρητους πόνους.
Ο δικηγόρος της οικογένειας, Στ. Σούρλας μιλώντας στο nassosblog μιλά για το συμβάν (όπως το κατέθεσε ο σύζυγος) και παραθέτουμε αυτούσια τα όσα δημοσιεύθηκαν:
«Μετέφερα την σύζυγο μου 8:00 στο Νοσοκομείο, καθότι σφάδαζε από τους πόνους στην κοιλιακή χώρα. Επί σχεδόν 2 ώρες και ενώ η σύζυγος μου η οποία έχει χειρουργηθεί 8 φορές και είναι πολυασθενής με χρόνια ιατρικά προβλήματα έκλαιγε από τους πόνους και σε κάποια στιγμή έχασε και τις αισθήσεις της και παρά τις εκκλήσεις μου για ιατρική φροντίδα, δεν εμφανίζονταν κανένας ιατρός. Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του νοσηλευτικού προσωπικού οι οποίες ήταν μέχρι ενός σημείου και έπρεπε να εξεταστεί από ιατρό η κατάσταση επιδεινωνόταν. Μετά από 2 περίπου ώρες έτυχε να κατέβει ένας χειρουργός για ένα άλλο έκτακτο περιστατικό μίας κυρίας που είχε σκιστεί στο πόδι της ο οποίος εξέτασε τελικά τη σύζυγο μου. Κατά τη διάρκεια του περιστατικού αναζήτησα τον Διοικητή του Νοσοκομείου προκειμένου να στείλει ιατρό ο οποίος όταν χτύπησα την πόρτα του γραφείου του, αντί να μου ζητήσει συγνώμη με έβρισε καθότι το ίδιο περιστατικό είχε επαναληφθεί και πριν από 6 περίπου μήνες.
Ο δικηγόρος της οικογένειας Στέλιος Σούρλας δήλωσε:
«Είναι απαράδεκτο εν έτει 2023 ο βαριά φορολογούμενος πολίτης να μεταβαίνει στο Νοσοκομείο ως έκτακτο περιστατικό και επί 2 περίπου ώρες να μην υπάρχει ιατρός να τον εξετάσει. Στη θέση της 53χρονης ασθενούς θα μπορούσε να είναι ένα μικρό παιδάκι ή οποιοσδήποτε άλλο περιστατικό το οποίο ενδεχομένως να κατέληγε. Η όλη κατάσταση δεν μας άφησε άλλη επιλογή από το να υποβληθεί μήνυση είς βάρος του διοικητή του Νοσοκομείου και κατά παντός τρίτου υπευθύνου. Καλώ τον αρμόδιο Υπουργό Υγείας να ενσκήψει σε σοβαρότητα στα σοβαρά αυτά προβλήματα και τις ελλείψεις προτού θρηνήσουμε θύματα. Ομοίως θα πρέπει να προσεχθεί η συμπεριφορά της διοίκησης έναντι των ασθενών και η οποία θα πρέπει να είναι δίπλα στον πολίτη και όχι απέναντι του».
One comment
Pingback: Απάντηση Νοσοκομείου Γιαννιτσών, στο δημοσίευμα για μη σωστή διαχείριση περιστατικού – Λόγος της Πέλλας