Tuesday, 7 May, 2024

15.772 περιστατικά εξυπηρετήθηκαν μόνο από την Οδική Βοήθεια της ΙΝΤERAMERICAN το Πάσχα!

Σχετική αύξηση, της τάξεως του 10%, σε σχέση με τον μέσο ημερήσιο αριθμό διαχείρισης περιστατικών, παρουσίασε η ζήτηση υπηρεσιών άμεσης οδικής βοήθειας

στην INTERAMERICAN κατά τις δύο εβδομάδες πριν και μετά το Πάσχα (2 έως και 15 Απριλίου). Και φέτος, το δυναμικό και ο στόλος οδικής βοήθειας της εταιρείας λειτούργησαν σε πλαίσιο εκτάκτων μέτρων διαρκούς επιφυλακής για την έξοδο και την επιστροφή των εκδρομέων, αντιμετωπίζοντας συνολικά 15.772 περιστατικά με επιτόπου εξυπηρέτηση (3.059), ρυμούλκηση (7.818) και autohelp (4.895). Από το σύνολο των περιστατικών, 1.180 εξυπηρετήθηκαν στους αυτοκινητοδρόμους του εθνικού οδικού δικτύου με τους οποίους συνεργάζεται αποκλειστικά η INTERAMERICAN.
Είναι αξιοσημείωτο ότι, παρά το πλήθος των κλήσεων, δεν καταγράφηκε ούτε ένα ατύχημα με θάνατο ή τραυματισμό.
Η ΙΝΤΕRAMERICAN κατά την τριετία 2015-2017 έχει διαχειριστεί, συνολικά, 1.121.698 περιστατικά με παροχή οδικής βοήθειας, αυξημένα κατά 36,3% από το 2015 – γεγονός που αποδίδεται περισσότερο στην παλαίωση των οχημάτων και στην ελλιπή συντήρηση, λόγω της οικονομικής κρίσης. Η εταιρεία έχει αναπτύξει ιδιαίτερα τη χρήση της τηλεματικής στη διαχείριση και ο ιδιόκτητος στόλος της περιλαμβάνει 220 οχήματα βοήθειας (ρυμουλκά, πλατφόρμες, μοτοσικλέτες) και λειτουργεί με 250 άτομα εξειδικευμένο προσωπικό και πυκνό πανελλαδικό δίκτυο 140 σταθμών, ενώ συνεργάζεται και με 65 τοπικούς παρόχους υπηρεσιών (150 οχήματα).

*φωτο αρχείου

Μοιραστείτε με τους φίλους σας
Μοιράσου με τους φίλους σου