Διανύοντας τη δεύτερη εβδομάδα των χειμερινών εκπτώσεων βρίσκουμε τους καταστηματάρχες να μην είναι απόλυτα ευχαριστημένοι από τις πωλήσεις τους.
Σύμφωνα με δηλώσεις σε χαμηλότερο επίπεδο, σε σύγκριση με την πρώτη εβδομάδα, κινήθηκαν οι πωλήσεις κατά την δεύτερη εβδομάδα των εκπτώσεων για το μεγαλύτερο ποσοστό των καταστημάτων.
Η γενικότερη εικόνα είναι ότι λόγω της γενικότερης οικονομικής δυσχέρειας και της έλλειψης ρευστότητας, οι εκπτώσεις φαίνεται ότι πλέον παύουν να αποτελούν από μόνες τους ισχυρό κινητήριο μοχλό για την αύξηση της αγοραστικής κίνησης.
Οι χειμερινές εκπτώσεις δεν αποτελούν κινητήριο μοχλό για τους αγοραστές
Μοιραστείτε με τους φίλους σας