Μαρτυριάρης: Βρείτε τρόπους να κάνετε πρώτα τα βασικά
Αθώος για το ‘’ροζ’’ σκάνδαλο του δήμου Πέλλας
Την περασμένη Δευτέρα, έγινε το δικαστήριο για την υπόθεση του ‘’ροζ σκανδάλου’’ στο δήμο Πέλλας και η απόφαση ήταν αθωωτική για τον προϊστάμενο του γκαράζ.
Τον Απρίλιο του 2014, με αφορμή αυτά που είχαν δημοσιευτεί στο zougla.gr κάναμε ένα σχόλιο προς τον δήμαρχο – και όχι προς τον προϊστάμενο- το οποίο και παραθέτω: «Σίγουρα δεν λέει κανείς ότι είναι τελεσίδικη η απόφαση, μπορεί ο άνθρωπος να δικαιωθεί, μπορεί και να κατηγορηθεί, όμως όταν κατηγορείται ο διευθυντής του γκαράζ που έχει ορισθεί από εσάς δεν έχετε ευθύνη για τις επιλογές σας; Επανατοποθετήσατε σε υποπροϊστάμενο στο γκαράζ κάποιον ο οποίος κατηγορείτο για υπεξαίρεση χρημάτων του δήμου και ήταν στη διαδικασία των δικαστηρίων. Τελικά βγήκε η απόφαση και τιμωρήθηκε και είναι σε διαθεσιμότητα από τον δήμο. Δεν έχετε ευθύνη εσείς για την επανατοποθέτηση του, όταν ήταν σίγουρη η τιμωρία του; Αν θυμάμαι καλά δεν είχε εκπροσωπηθεί νομικά ο δήμος στην υπόθεση αυτήν. Γιατί κύριε δήμαρχε δεν στείλατε νομικό εκπρόσωπο σ αυτήν την υπόθεση (τον έχετε χωρίς κόστος τον νομικό σας) και στην υπόθεση των καυσίμων που την χάσατε εξαιτίας της μη εκπροσώπησης του δήμου; Τα χρήματα από τη υπεξαίρεση τα ζητήσατε πίσω; Γιατί αυτό ρώτησε η πρόεδρος του εφετείου Θεσ/νίκης, «έχει τόσα πολλά χρήματα ο δήμος και δεν τα ζητάει πίσω»; Αυτό είναι από την καλή οργάνωση που έχετε, από την καλή διαχείριση των χρημάτων του δήμου, ή τελικά έχουμε δίκιο που λέμε ότι δεν έχετε διαχειρισθεί σωστά τα οικονομικά του δήμου; Μήπως τελευταία όλα θυσιάζονται στον βωμό της ψήφου για την επανεκλογή σας»; Με αυτό το σχόλιο τότε λοιπόν και αναδημοσιεύοντας το άρθρο της zougla -και με την απάντηση του δήμου βέβαια, και στη συνέχεια και την απάντηση στήριξης των εργαζομένων προς τον προϊστάμενο για να είμαστε αντικειμενικοί- οι κύριοι μας μήνυσαν και έχουν και οικονομική απαίτηση. Τώρα μάλλον άρχισε η οικονομική στενώτης μετά τη δεύτερη εκλογή και ψάχνουν τρόπους να βγάλουν χρήμα!
Ο δήμαρχος Πέλλας Γ. Στάμκος κατά την παρουσίαση του Στρατηγικού Σχεδίου την Παρασκευή έκανε αναφορά στο νοσοκομείο που μεταξύ άλλων είπε πως ο ίδιος εκλαμβάνει ως ανέκδοτο τις κατά καιρούς φήμες ότι μπορεί να υποβαθμιστεί και να γίνει… κέντρο υγείας, όπως επίσης μίλησε για το θέμα της εφορίας των Γιαννιτσών, όταν προ διετίας σχεδόν, από την επιτροπή αναδιάρθρωσης των ΔΟΥ δέχτηκαν «εκβιασμό» (ως δημοτική αρχή) για την μετακόμιση σε κτίριο χωρίς ενοίκια και για αυτό πρότειναν το κτίριο του Καποδιστριακού δήμου Πέλλας, στην Πέλλα, για να πετύχουν ένα ‘’άνοιγμα προς ανατολάς’’! σύμφωνα με τον ίδιο πάντα, «που θα μπορούσε αυτή η εφορία να καλύψει και ένα τμήμα της Χαλκηδόνας είτε της δυτικής Θεσσαλονίκης, αλλά κάποιοι αντέδρασαν θεωρώντας ότι η πρόταση ήταν υπερφίαλη, παρότι είχε στόχο, ή θίγονταν προσωπικά… Πώς θίγονταν και ποιοι προσωπικά… και πως θα έρχονταν να εξυπηρετηθούν στη ΔΟΥ της Πέλλας άνθρωποι από τη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκηδόνα… μόνο ο ίδιος ξέρει. Το ότι θα αυξανόταν η κίνηση στους άθλιους δρόμους – του χειρότερου μάλιστα και πιο επικίνδυνου τμήματος του οδικού δικτύου- και πιθανών κάθε μέρα να είχαμε ατυχήματα, αυτό είναι άλλο θέμα. Βρείτε τρόπους να κάνετε πρώτα τα βασικά και μετά εφευρίσκετε ιδέες για σχέδια δράσης.
Το πρωί της Κυριακής 22 Μαρτίου ο δήμος Πέλλας, ο Σύλλογος Ελευθεροχωριτών «Το Πάικο» και ο Σύλλογος Παλαιών Ελευθεροχωριτών «Το Άγιο Πνεύμα» διοργάνωσαν τελετή μνήμης για τους εκτελεσθέντες Ελευθεροχωρίτες, στο χώρο του Μνημείου εκτελεσθέντων.
Για το πρόγραμμα και την αποστολή της πρόσκλησης, όπως μάθαμε, υπεύθυνος ήταν ο δήμος Πέλλας, και πάλι τα… σαΐνια του Γραφείου Τύπου έκαναν το θαύμα τους! την πρώτη έντυπη πρόσκληση η επιμνημόσυνη δέηση έγραφε ότι θα τελεστεί στις 11π.μ και στην δεύτερη ότι στις ”Ώρα 11:00 Δοξολογία στον Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής Ελευθεροχωρίου Ώρα 12:00 Επιμνημόσυνη δέηση στο μνημείο και κατάθεση στεφάνων”!
Μεγάλο θέμα πάντως δημιουργήθηκε με τους παλιούς Ελευθεροχωρίτες που είχαν και Σύλλογο και ήταν αρκετά δραστήριοι και απόγονοι των Ποντίων που εκτελέστηκαν στο χωριό με τους νέους του Συλλόγου «Το Πάικο». Οι παλιοί έφτιαξαν ένα μνημείο με το σταυρό απέναντι από το μνημείο που δημιουργήθηκε από τους ”νέους” και η διαμάχη πήρε έκταση, όταν ο δήμαρχος είπε πως δε θα ‘πρεπε να γίνει εκεί… Το ζήτημα είναι πάντως ότι οι παλιοί, όπως είπαν, μένουν δε μένουν πλέον στο χωριό, έχουν κάθε δικαίωμα να πηγαίνουν όποτε θέλουν – ποιος θα τους το απαγορεύσει άλλωστε- και να τιμούν στους προγόνους τους. Τώρα αν ο σταυρός δεν αρέσει σε κάποιους, στο σημείο που τοποθετήθηκε, όπως είπαν, ας τολμήσουν τον αγγίξουν! Ποιος δικαιούται άραγε περισσότερο να καταθέτει στεφάνι και να ανάβει ένα κερί εκεί στον τόπο της εκτέλεσης; Οι συγγενείς ή ο δήμαρχος;